Update from JönKöping
DATUM: 2008-12-26 | TID: 22:50:07 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallåååååååååååå bloggen!

Inte var det igår man skrev.Dagarna jag har varit här så har jag haft fullt upp så ingen tid till datan. Inte förens nu känner jag att jag vill åka hem och det gör jag imorgon! Min jul har varit helt underbar. God julmat (men efter ha ätit julmat i tre dagar nu så har jag tröttnat ), underbar stämning och massvis med julklappar. Fick Samsung mobilen! Så glad jag blev. Sen fick jag även julklappar på den 25de då vi firade engelsk jul. Bästa presenten då måste ha varit västen. Jag tror ni vet vilken jag pratar om.

Under dom här dagarna jag har spenderat i Jönköping. Har jag försökt mitt bästa med att utnyttja tiden och umgås så mycket med min släkt. Det är ju inte varje dag man träffar dom. Så jag har tagit vara på min tid. Även har vi funnit tid till att besöka affärerna på mellandagsrean. Men rean är jag inte så förtjust i så höll mig borta från den och fick andra saker utav min käre far. Som jag nu ska gå och hålla sällskap. Skriver så fort jag kommer hem imorgon!

♥ SKRIVET AV evelina

har tröttnat på julmaten nu efter 3 dagar jag med, haha GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

hälsa familjen :)

DATUM: 2008-12-27 | TID: 00:24:57
BLOGG/HEMSIDA: http://soderbergevelina.blogg.se/
♥ SKRIVET AV sara

nej, vilken väst? (:

DATUM: 2008-12-27 | TID: 16:52:29
BLOGG/HEMSIDA: http://mmagnusson.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Laura

hihi laura fixar det måste väll du berätta:P

DATUM: 2008-12-28 | TID: 22:23:33



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?