Söndag
DATUM: 2008-12-07 | TID: 11:58:16 | KATEGORI: Vardag 2008

Tjenare!

Det var ju inte igår man skrev sist. Tog en liten "pause" över helgen. Har inte funnit någon tid till att sitta framför datan mer än 10 minuter per dag. Min helg har varit jätte lyckad! I fredags gick jag på bio med två kompisar. Gick på premiären utav Vi hade iallafall tur med vädret igen. En grymt roligt film! Efter det åkte vi hem till Mikkis och tog det lugnt där. Lauren sov över hos mig och gjorde det även igår.

Igår gick vi upp jätte tidigt för att hinna med att åka iväg till gymmet. Därefter var det bara att åka hem duscha fixa sig och sen åka iväg till Huddinge Aulan och kolla på en dansuppvisning. Fanns några grymma danser! Kvällen spenderades hemma hos Mikkis med folk från gamla klassen. Riktigt roligt! Var så himlans trött så tillslut somnade jag i soffan och väcktes när det var dags att åka hem. Nu sitter jag och Lauren och kollar på film. Good morning' Vietnamn. Och nu borde jag fortsätta kolla på filmen känner att jag missar allt roligt.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?