Söndag
DATUM: 2008-12-14 | TID: 10:55:55 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon!

Idag blev jag väckt och det är jag inte tacksam över. Så tidigt som klockan 9. Utav att höra "sms med varandra, bara du och ingen annan ska få läsa svaret du skicka miiiiiiig" Det fick jag höra 2 gånger på raken med högsta volym på mobilen. Att jag aldrig lär mig. Måste börja stänga av min mobil under natten. Iallafall stänga av ljudet.

Imorgon är det skola. Sista veckan före jul lovet. Men det känns att det redan är jul lov. Jag har nästan intalet mig själv att imorgon ska jag inte behöva gå upp så tidigt för att åka till skolan. Men jo en vecka är det kvar. En väldigt slapp vecka. Har bara 3 riktiga skoldagar. Can it be any better?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?