Något att se framimot
DATUM: 2008-12-30 | TID: 23:24:17 | KATEGORI: Vardag 2008

Saker jag redan ser framimot till det nya året.

Kanske har ett extra jobb på G som kommer vara på Lördagar.
21/2 så drar jag och far min till London. Där vi ska shoppa och träffa släkten!
14/4 då jag fyller 17 år. Vilket innebär presenter. Ska önska mig en mini systemkamera.
Påsklov och alla röda dagar = sova ut.
Sommarjobbet  på Vinnova ( som jag trodligtvis kommer få )
Pengar som jag själv har tjänat = shopping!
Utomlands med familjen i sommar ?

Ja det är några saker jag ser framimot till 2009. Flera roligheter kommer det självklart att bjudas på!

♥ SKRIVET AV henke

hey found your blog...haft tråkit idag alltså...och bara så att du vet sommarjobb på vinnova det är verkligen inte något som man frivilligt ser fram emot...ha det

DATUM: 2008-12-31 | TID: 00:34:21
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

svar: haha jo för det innebär pengar ;)

DATUM: 2008-12-31 | TID: 00:35:30
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?