Måndagen den 15 December
DATUM: 2008-12-15 | TID: 20:41:32 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejsan Svejsan!

Äntligen så kan jag ta det lugnt för mig själv. En lång dag. Först skola då vi knappt gjorde någonting. Vilket var otroligt skönt. Efter skolan åkte jag till Odenplan och fikade med Lovisa och efter en stund kom Katta. Så då var frugorna samlade under ett och samma tak .Efter fikat åkte jag och mötte upp pappa och vi åkte till Media Market. Kollade på mobilen jag önskar mig i julklapp och har nu bestämt till 80% att jag ska önska mig en i rosa.



♥ SKRIVET AV Anonym

jag älskar er mina frugor<3 vi för evigt!

DATUM: 2008-12-16 | TID: 21:09:18
♥ SKRIVET AV Jennifer

Den där mobilen skulle jag vilja ha!

DATUM: 2008-12-17 | TID: 21:36:26
BLOGG/HEMSIDA: http://iennifer.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?