Måndag
DATUM: 2008-12-29 | TID: 10:16:21 | KATEGORI: Vardag 2008

Good morning people!

Vet ni vad jag hade fått för mig. Att det var nyårsafton idag. Jag var helt övertygad att idag var det nyår. Men sen när jag kollade vilket datum det var så är det 2 dagar kvar tills det. Jobbigt. I want it over and done with. Så jag kan påbörja ett nytt år med nya nyårslöften jag kommer bryta som varje år. Nu ska jag gå och be mamma skynda sig lite så vi kan bege oss in till stan.

Jag och Linnea nyår 07/08


♥ SKRIVET AV Anonym

vad ska du göra på nyår? :)

DATUM: 2008-12-29 | TID: 12:28:03
♥ SKRIVET AV lisa

din blogg är mycket bra :) fortsätt så!

DATUM: 2008-12-29 | TID: 12:28:34
♥ SKRIVET AV Mandy svarar

Svar till Anonym : Jag har ingen aning. Vad jag vet vid detta tillfället så ska jag äta middag med mina föräldrar och kanske några bekanta till familjen.



Svar till Lisa: Tack så mycket! Blir så glad när jag får höra sånt :)

DATUM: 2008-12-30 | TID: 01:00:47
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?