Lördag kväll
DATUM: 2008-12-20 | TID: 22:11:15 | KATEGORI: Vardag 2008

Hejsan Svejsan!

Sitter i vardagsrummet med mamma och kollar på någon Beck film som har precis börjat på tv4 plus. Jag kan inte riktigt bedömma vad jag tycker om Beck filmerna. Antingen så gillar man dom eller inte. Men jag gillar filmer där man behöver tänka lite nogrant. Så trodligtvis kommer jag sitta fast klistrad tills den är slut.

Blev ingen fika med tjejerna utan vi var lite här och där i stan istället. Gjorde ingenting speciellt utan njöt bara utav varandras sällskap. Katta åker bort imorgon och är borta i två veckor. Så kommer sakna henna extremt mycket. Inne i stan så hittade jag en riktigt snygg zip tröja som ska bli min. Även fast det kommer svida lite i plånboken ..




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?