I miss it so bad
DATUM: 2008-12-30 | TID: 19:57:48 | KATEGORI: Vardag 2009

Har precis kollat på bilderna från USA resan 07 och 08. Jag känner hur jag verkligen saknar att gå på gatorna i New York, bada i mexikanska golfen, shoppa på alla outleter på väst kusten, äta på restaurang varje dag och helt enkelt leva livet. New York saknar jag mest och jag har som livsmål att jag en dag ska bo där. Kanske är det stället där jag ska bilda familj. I hope so. Jag trivs så bra på Manhattan.

Världens godaste pannkakor på Edison hotel i New York!



Jag och Pappa uppe på Empire State Building 07



Jag åt frukost på Gordon Ramsays restaurang i New York 08


♥ SKRIVET AV A M A N D A J O S E F I N E

Det är så underbart att resa :D



Sv: Ja verkligen fin, jag fattar mig inte på ala krumilurer i HTML :O

DATUM: 2008-12-30 | TID: 23:17:53
BLOGG/HEMSIDA: http://amandajosefine.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?