Hela han är perfekt
DATUM: 2008-12-16 | TID: 16:04:12 | KATEGORI: Vardag 2009

Idag blev jag kär. Jag är helt förtrollad. Jag svävar fram på moln. Jag blev kär i Edward i Twilight. I två timmar satt jag och Elinore och var helt besatta. Vi satt och var helt crazy. Hans charm,ögon ja inprincip allt var verkligen perfekt. Varför finns det inte såna killar som honom här i Sverige och om det finns vart befinner dom sig ?
 
Vi har redan bestämt att vi ska se tvåan tillsammans. Åh så jag längtar! Twilights uppföljare När jag hör din röst har jag hemma. Men kan inte bestämma mig ska jag läsa den eller vänta tills filmen släpps om ca ett år.  

Han var såååå snygg i sina solglasögon!


♥ SKRIVET AV Anonym

Kommer det en 2:a också? :)

DATUM: 2008-12-18 | TID: 13:01:47
BLOGG/HEMSIDA: http://mystoryofmylife.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?