Godmorgon!
DATUM: 2008-12-01 | TID: 07:44:51 | KATEGORI: Vardag 2008

Så var det den första december. Endast 19 dagar kvar till lov och 24 dagar kvar till julafton. Ett sten kast iväg känns det som.  Men först måste jag klara av alla prov vi har. Veckans första prov är redan idag. Spanska. ha ha ha. Det får gå som det går. Spanska är inte det viktigaste ämnet just nu. Matte är det jag tar före allt och det är nationella på onsdag. Där måste jag få g. Utvilad till dagens prov är jag verkligen inte. Somnade så sent som kvart i 1 igår. Hur bra är det egentligen ? Måste försöka ändra på mina rutiner.

♥ SKRIVET AV Anonym

vartifrån kommer den svarta väskan på ditt kollage?

DATUM: 2008-12-01 | TID: 08:27:26
♥ SKRIVET AV Mandy

den kommer ifrån asos.com

DATUM: 2008-12-01 | TID: 17:19:39
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?