Frågeställning
DATUM: 2008-12-02 | TID: 22:55:21 | KATEGORI: Cravings

Om ni fick välja. En Chanel Jumbo väska eller en ny mobil + kläder o.sv i julklapp?
Tacksam för svar.





♥ SKRIVET AV ebba

Jag hade tagit nr2, ny mobil osv !

Det är bara en väska Amanda, Det kan du köpa senare i livet :)

DATUM: 2008-12-03 | TID: 12:06:21
BLOGG/HEMSIDA: http://ebbadelin.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Jenny Therese

jag hade tagit mobilen+allt annat..

väskan kan man köpa senare. fast jag förstår hur mycket du vill ha den.. jag med! :) i love it

DATUM: 2008-12-03 | TID: 16:07:41
BLOGG/HEMSIDA: http://jennytherese.devote.se
♥ SKRIVET AV michelle

hmmm...fan va svårt, håller med ebba lite! men om du verkligen verkligen vill ha den! så go for it! men tänk till riktigt noga innan! för trots allt är det bara en väska, som du kommer o tröttna på förr eller senare! MEN å andra sidan är de väldigt klassisk och min mamma köpte dyra märkes väskor när hon var ung och hon har fortfarande kvar dem så jag använder dem! Tänk när du e typ 21 och du ska ut, och en sån väska passar perfekt, då kommer du ångra att du valde mobil+ kläder!

För det kommer du ju inte alltid använda

haha, värsta resonemanget! Men jag förstår ditt problem! hoppas det löser sig;)

DATUM: 2008-12-03 | TID: 17:23:42
♥ SKRIVET AV M

En chanel jumbo! Jag menar om din mobil funkar helt okej spelar det ju ingen roll om den är flashig eller inte, men väskan är ju typ to die for

DATUM: 2008-12-03 | TID: 17:26:19
BLOGG/HEMSIDA: http://mirroronthewall.devote.se/
♥ SKRIVET AV Carro

ebba kanske har rätt, men väskan är ju gudomligt snygg, skulle dödat för en sån..

DATUM: 2008-12-03 | TID: 17:44:48
♥ SKRIVET AV Anonym

väskan är sjukt snygg men den kan du önska dig nästa jul ;)

DATUM: 2008-12-03 | TID: 17:54:09
♥ SKRIVET AV Laura

amanda du vet det jag vet det din mamma och pappa vet det. du byter väskor som underkläder! mobiler är du lite fastsare vid... och hallå det är ju en ass fräään mobil

DATUM: 2008-12-03 | TID: 21:42:22
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

en ny mobil och så :)

DATUM: 2008-12-04 | TID: 16:56:41



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?