Hi
DATUM: 2008-08-21 | TID: 20:39:01 | KATEGORI: Vardag 2008

Herregud vilken hemsk morgon jag hade. Jag försov mig! Med en halv timme. Skulle som sagt ha gått upp halv 6 men istället vaknar jag klockan 6. Då var det bara att springa rakt in i badrummet och börja fixa sig. Hann precis men såg hemsk ut. Glömde min kalender med mina papper som jag skulle lämna in och även hårborsten. Hann inte borsta igenom håret en extra gång så som jag alltid brukar göra. Skoldagen var helt okej, bara att jag var grymt hungrig. Vi åt i cafeterian idag då dom serverade PANNKAKOR! Förstår ni min glädje? jag som är helt kär i skolpannkakor och aldrig trodde skulle ha få äta det någo mer fick det idag.

Hade även min första spanska lektion och det gick jätte bra. Första intrycket utav min spanska lärare var att han är en cool snubbe. Vilket stämde in väldigt bra :) Idag slutade jag kvart över 3 och drog in till stan och var med Katta,Cissi, Lovisa och David. Satt inne på Mc Donalds tills det var dags att dra sig hemåt. Som tur var slutade det regna när jag kom fram till Huddinge! Snart om kanske en kvart ska jag hoppa in i duschen och sen sova tror jag...




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?