My day
DATUM: 2008-08-18 | TID: 20:11:16 | KATEGORI: Vardag 2008

Halloj!

Så var första dagen avklarad. Förstår inte nu i efter hand varför jag var så nervös? Jag har kommit till en helt okej klass. Har inte kunnat vara social mot alla men dom jag väl pratade med var super gulliga. Lunchade med dom tjejerna och det kändes skönt att det inte var någon dålig stämning. Men lyssna på det här då. Det är bara 6 stycken killar i klassen. Lite väl några skulle man tro. Hade hoppats på en jämn fördelning. Schemat då. Sovmorgon till typ halv 10-10 rätt ofta förutom en dag då vi börjar 8. Men det värsta vi slutar vid kvart i 5 på fredagar. Tror ni att jag blev besviken eller ? Jag som hade hoppats på en tidig fredag fick en lång fredag med gympa dessutom!

Efter ha sutti på gullmars kebab i minst en timme var det dags att åka till stan och träffa Lovisa. Fick vänta på henne en lite stund så gick in till HM för att kolla på lite kläder men vilka står där då. Jo mina älskade vänner Mikkis,Larry och Emelie! Som körde sanning och konsekvens. Hittade en jätte fin sjal på HM också så köpte den sen efter jag mötte upp Lovisa. Vi satt mest i kungsträdgården och pratade. Sen kom Katta och då var frugorna återförenade! Vi satte oss på donken och pratade om allt. Så kommer det en kille som glor rätt så mycket och tillslut frågar han hur gamla vi är. Han såg lite chockad ut när vi berättade att vi var 16 år haha. Ja sen när vi skulle gå till centralen så hände en riktigt rolig sak men är inte riktigt säker om jag kan berätta ska höra med Lovisa först haha :)

♥ SKRIVET AV Lovina

svar: haha aa det ska vi, kolla på djuren och göra sammarbetsövningar =D

DATUM: 2008-08-18 | TID: 20:48:58
BLOGG/HEMSIDA: http://loviiie.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

Vart har du köpt den därajackan bruna som är längst ner av alla jackor du visar på ett inlägg? tacksam för svar :)

DATUM: 2008-08-18 | TID: 20:56:35
♥ SKRIVET AV Mandy

Svar: det står faktiskt redan där men kan väll berätta en gång till den kommer ifrån Gina Tricot.

DATUM: 2008-08-18 | TID: 21:04:57
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Laura

jag viste att du inte kunde hålla dig för att köpa den dära sjalen:P

DATUM: 2008-08-19 | TID: 01:06:47
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?