Lite saker angående nollning
DATUM: 2008-08-29 | TID: 21:50:51 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå där =)

Sitter i sängen med Lovisa och kollar på paradise hotel. Känns både skönt/segt att sitta inne på en fredag kväll. Men efter en veckas plugg behöver man få en stund till att vila. Så vi bestämde oss för att ta en chill fredag. Skippade bromma festen och allt annat och körde på en mysig hemma kväll med godis och hemgjord choklad millshakes som vi ska snart hämta från frysen tror jag! Ska bli riktigt smarrigt. Seg dag i skolan slutade lite över 4 på en fredag lixom. Då ska man sluta runt 1-2 och förberda sig inför helgen.

Idag blev vi inbjudna till den såkallade "nollningen" Vilket jag själv tycker känns rätt onödigt att gå på. För man vet ju aldrig vad som kan hända. Man vill inte att alla ska minnas en som den där tjejen som gjorde den där saken. Hon som skämde ut sig inför alla. För bara några år sen var inte nollningen så överdriven som den är nu. Nu gäller det att supa ner ettorna och se till att dom göra massa pinsamma saker. Men självklart finns det vissa som har turen och får uppleva en jätte rolig nollning då dom får "leka" eller vad man nu ska säga.

Men(!) man vet ju aldrig. Dom kan ju säga att dom ska vara jätte snälla och inte hitta på massa hemskheter men så när man kommer dit så känns det fel och man vågar inte säga ifrån och går med på precis allting. Visst vissa vågar säga ifrån men andra vågar inte. Men så har min skola erbjudit oss att komma på insparkfesten som skolan har anordnat för oss ettor. Det tycker jag är en jätte smart ide. Självklart ska jag gå på det :) Något jag ser framimot. Vi har disco tema och bäst klädd vinner. Ska bli kul och se hur mycket folket har klätt ut sig :)

♥ SKRIVET AV sandra häfker

haah, vi tänkte typ köpa upp lite grejer från buttericks på söndag-kolla in silver/glitterperuker+stjärnglasögon! bra priser iaf=) haha, skulle vara grymt kul om de flesta tjejerna i klassen kom med det! puspussssss

DATUM: 2008-08-29 | TID: 22:06:39
♥ SKRIVET AV Mandy

svar till sandra :) : va synd att det är på söndag för kan inte komma :(

DATUM: 2008-08-29 | TID: 22:08:04
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?