Sen kväll med Maandys
DATUM: 2008-08-19 | TID: 23:00:22 | KATEGORI: Vardag 2008

Hålla bloggen!

Håller ni inte med mig med att det har varit rätt så dålig uppdatering här på min blogg dom senaste dagarna? För även fast jag är medveten om att det skrivs några inlägg så gör jag inget åt saken? Aja. Har haft ont i huvudet i två dagar stäck och har fortfarnade de. Hoppas det går över till imorgon. Ja idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Latat mig framför tv-n för det mesta. Sen pratat i telefon med Laura,Farmor och nu pratar jag med Katta. Ikväll så har jag även spelat Wii med pappa. Snart så måste även lägga mig och sova håller på att somna i telefonen men ska försöka hålla mig vaken i 10 minuter till iallafall.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?