glass i stora(!) lass
DATUM: 2008-08-22 | TID: 21:37:14 | KATEGORI: Vardag 2008

Haaaaaaaaaaaaallå bloggen!

Äntligen hemma och självklart kom huvudvärken tillbaka men redan i skolan denna gång. Vid ett tillfälle trodde jag att jag skulle svimma när som. Det var lite läskigt. Har gjort diagnoser i svenska,matte och engelska idag. Det tog på krafterna. Var så nervös under svenska diagnosen. Kände att det inte gick så speciellt bra. Men har alltid haft svårt när det gäller svenska. Efter skolan åkte jag och träffade L,C och K. Fikade på John Chris. Där finns den godaste hallonpajen! Efter fikat åkte jag och träffade mamma,pappa och Annika. Satt inne på Allan's pub och drack coola och åt mina favoritchips som han hade köpt från England. Love them.

En rolig sak! När vi lämnat Annika så åkte vi till Willys i Älvsjö. Skulle köpte lite mat men fastnade vid deras nötdisk. En jätte stor disk med bara nötter. Så där står pappa och väljer olika nötter. Killen som jobbar där är jätte trevlig och märker på direkten att pappa är engelsk och då börjar prata engelska med honom. När jag kommer tillbaka efter ett tag skulle jag köpa kulglass. Först så skulle jag och pappa dela på två kulor men kom inte överens vad vi skulle ha. Så pappa köpte en till sig och jag en till mig. Så tar jag två kulor men märker därefter att det finns nougat glass. Yummie. Han som jobbar där slänger då på nougat glass så det blir en tredje kula och vi får min glass helt gratis! Snacka om snällt ju. Dit ska jag tillbaka. God glass och bra service. Perfekt ju.








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?