Hey there!
DATUM: 2008-08-31 | TID: 20:50:00 | KATEGORI: Vardag 2009

Ajajaj.Mina fötter är helt slutkörda. Efter ett fler tal timmar i Kista centrum med Laura är det skönt att vara hemma. Hade iallafall jätte trevligt med Laura. Gick in i dom flesta affärerna och hittade en hel del fina saker. Fann en underbar cardigan ifrån Ralph Lauren. Är det lagligt att bli kär i en cardigan? Den var iallafall helt underbar förutom priset. 1500 kroner känns lite som att det är lite överdrivet. Men den var så fin. Kom inte hem tomhänt heller. Hittade en oversized t-shirt ifrån Bikbok för endast 49 kroner så det fick bli dagens köp.

Blev upphämtad utav pappa så slapp åka kommunalt hem. Inte för att jag har något imot det men är rätt jobbigt ibland. Har varit med om så många konstiga saker på pendeln och tunnelbanan den senaste tiden. Snart kommer jag små städa mitt rum = plocka undan alla utspridda kläder och sen duscha. Skönt har längtat efter en kall dusch hela dagen för min huvudvärk är tillbaka ...

Min nya t-shirt och då morgondagens oufit. Men kan inte bestämma mig med eller utan skärp ?

 


♥ SKRIVET AV stephanie

med ser bäst ut :-)

DATUM: 2008-08-31 | TID: 21:54:20
BLOGG/HEMSIDA: http://ssstephnie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?