Update from Lovisa's Crib !
DATUM: 2008-08-12 | TID: 00:07:16 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu är jag hemma hos Lovisa med Katta ute på Ekerö. Vi kom hit för någon timme sen. Under tiden har vi dödat två flugor och nu har KungFu Katta fått för sig att döda den sista flugan. Hon är helt galen och så nu dödade hon den. Blev en segerdans och så hittade hon en mygga. Den är död nu.RIP Flugorna. Idag har jag iallafall varit i Vällingby centrum med Katta,Lovisa och David. Fanns inte någon grå mouli tröja så nu får det bli den vita. Men lite shopping blev det iallafall. Två baslinnen i svart och brun från HM och så en glansig brun med blommor jack-aktik ifrån Gina Tricot. Efter ha suttit på donken i typ mer än 2 timmar så beslöt vi oss att åka hem till Katta där vi åt middag och skaffade MSN åt Katta. Så nu kan alla tre chatta samtidigt.Vilket blir perfekt. Imorgon blir det iallafall UNG 08 men kommer komma dit rätt sent så ska nog dit på onsdag med Lovisa eftersom hon ska sova över hos mig imorgon så blir det nog smidigast så =) Men nu ska jag vara lite social så godnatt!

♥ SKRIVET AV Sussi

Du satt på mitt plan ner till Cypern tror jag :)

DATUM: 2008-08-12 | TID: 16:56:12
BLOGG/HEMSIDA: http://sussipussiandersson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?