Today I'm doing this
DATUM: 2008-08-16 | TID: 12:40:01 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon gott folk!

Så var det lördag och det är endast två dagar kvar till skolan börjar. Bellysh frågade mig igår om jag var taggad inför skolstarten och mitt svar är verkligen nej!!! Jag känner inte så speciellt mycket  när jag tänker på det, bara lite pirr i magen men min största panik är vad jag ska ha på mig första dagen. Det är ett svårt beslut. Men imorgon ska jag ta fram några olika outfits som jag kan ha första veckan. Att göra sånt är riktigt typiskt mig.

Idag ska jag träffa min älsakde vän Katta i stan halv 4. Så måste hinna fixa mig innan det. Sen vid 6-7 kommer Lovisa in till stan. Så ikväll ska vi till kungsträdgården. Det är ju The Voice konserten ikväll! Flo-Rida ska uppträda och jag älskar hans låt Low. Så hoppas han ska sjunga den. Innan The Voice ska jag till JC och kolla efter ett par nudie jeans. Som trodligtvis blir mina idag. Får hoppas bara att dom finns där. För har haft lite otur den dom senaste dagarna.


♥ SKRIVET AV Lovisa

JAG ÄLSKAR DIG SÅ FUCKING MYCKET, ALLTID VI<3333

DATUM: 2008-08-16 | TID: 12:46:33
BLOGG/HEMSIDA: http://lovisakr.blogg.se/
♥ SKRIVET AV isabella

bellysh är coolast asså :$

DATUM: 2008-08-17 | TID: 00:48:19



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?