Tisdag morgon
DATUM: 2008-08-19 | TID: 08:05:33 | KATEGORI: Vardag 2008

Åh va härligt med sovmorgon :) Nu är klockan 8 och jag ska gå om 1 timme och 20 minuter. Så har gott om tid för att välja kläder och sminka mig. Sen bär det sig av mot skolan och det är aktivitets dag. Har ingen aning om vad vi ska hitta på.. Vet att vissa klasser ska till Skansen men det har inte vi fått någon information om. Ska bli kul att se vad det blir iallafall. Efter skolan har jag för mig att jag ska träffa Katta. Ska ringa henne lite senare på dagen och höra hur det blir. Orkar verkligen inte åka hem och bara dega hemma fast min tvättkorg börjar bli rätt så full så kanske borde vara bäst och tvätta kläder ? Vad verkar roligast vara med Katta eller tvätta kläder ? mhm .. Jo jag vet att det är att vara med Katta!


Jag och Lovisa igår i stan





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?