Svåra beslut
DATUM: 2008-08-14 | TID: 22:54:58 | KATEGORI:

Morgondagen, vad ska jag göra då. Mhm. Tror jag ska in till stan med mamma på förmiddagen. Ska leta efter ett par beiga chinos och några härliga koftor. Rätt sugen också på att köpa ett till par nudie jeans. Är typ helt kär i nudie jeans. När jag testade mina svarta nudie testade jag även ett par som var mörkblåa som också satt jätte fint. Dom lär jag nog köpa om någon månad om jag köper något annat imorgon. Har även lust att köpa en ny plånbok. Har hittat en jätte fin ifrån Friis&Company. Aja får se hur det kommer gå.


Funderar på att köpa en utav dom här läckra koftorna. Kommer ifrån Gina Tricot och kostar 179 kroner. Men ända problemet är att jag inte vet vilken färg jag ska då köpa. Ett svårt beslut. Visst är den vinröda en härlig färg ?








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?