stress stress STRESS!
DATUM: 2008-08-13 | TID: 13:35:12 | KATEGORI: Vardag 2008

Tjena !

Är grymt stressad men har funnit tid att skriva ihop ett kort inlägg. Om ungefär en kvart ska jag och Lovisa till bussen. Vi skulle egentligen ha redan varit på 20 över bussen men eftersom vi försov oss ( vilket vi inte har en aning om hur eftersom båda var först vakna runt 8 - halv 9 ) till 12 så båda fick panik. Det skulle hinnas med att duscha,välja kläder och äta lunch. Men nu är vi så gott som klara. Ska bara borsta tänderna så är jag klar. Men idag ska jag in till ung 08 med Lovisa,Katta och Cissi. Hoppas det inte blir en besvilkelse som förra året. Stånden var inte riktigt roliga. Men hoppas dom har mycket bättre idag =) Hittills så är det fint väder. Thank god. Men verkar vara lite blåsigt så har tagit med mig min mouli tröja ifall att det blir allt för kyligt. Men nu är det dags att dra. Ciao for now!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?