Spanish
DATUM: 2008-08-27 | TID: 21:56:50 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu kan jag dom flesta spanska glosorna. Är lite osäker med vissa ord. Mamma var så snäll och tog sin tid och hjälpte mig. Visst hade jag spanska i mer än ett år när jag gick i Balingsnäs men lärde mig inte ett skit. Vissa delar minns jag som gracias och hola. Men resten är glömt. Allt jag fick "lära" mig kom in i högra örat men försvann ur vänstra örat. Men nu när jag går spanska steg 1 men en jätte bra spanska lärare. Så tror/hoppas jag att jag kommer lära mig väldigt mycket under dom här åren. Men nu har jag duschat och väntar på att bli förhörd en sista gång så det sitter. Hoppas jag får ett bra resultat. För nu känner jag mig taggad till skolan! Förutom att jag börjar redan klockan 8 imorgon. F**K




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?