Sova eller inte sova? Det är frågan
DATUM: 2008-08-28 | TID: 14:51:36 | KATEGORI: Vardag 2008

Idag hade jag endast 3 lektioner. Riktigt skönt förutom att jag började klockan 8. Hade fruktansvärt svårt med att gå upp halv 6 på morgonen. Men om man bortser från det har min dag varit helt okej. Var tänkt att jag skulle åka hem och äta lunch för att spara mina pengar. Men kunde inte säga nej till pannkakor så stannade kvar i skolan och åt. Kom precis i tid för jag köpte dom sista pannkakorna. Känns skönt att äntligen vara hemma. Funderar på att snart ta en tupplur på några timmar. Men ska kanske göra i ordning en fruktsallad innan det. Köpte hem lite frukt för var så himla sugen på en god fruktsallad. Men vet inte om jag ska ta och äta den innan eller efter jag har sovit.

♥ SKRIVET AV stephanie

måste ni köpa er lunch på skolan?

( svara i min blogg )

DATUM: 2008-08-28 | TID: 18:33:56
BLOGG/HEMSIDA: http://ssstephnie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?