Söndag
DATUM: 2008-08-17 | TID: 11:46:10 | KATEGORI: Vardag 2008

Vilket skit väder det är idag. Får hoppas på att det inte är så dåligt väder imorgon bara. Oj glömde säga Hej bloggen! Hoppas ni fått eran skönhetssömn. Dessvärre har inte jag fått sova mina timmar inatt. Att somna vid 4 och vakna 11 är inte så jätte bra. Speciellt inte nu innan skolstarten. Men men .. Ja idag ska jag iallafall in mot stan med pappa och mamma. Ska köpa Nudie jeansen och äta brunch på Hard Rock Café. Pappa ville så gärna göra det så jag gick med på det. Har ju inte något bättre för mig idag så why not ? Bild på mina nya skor kommer när jag har kommit hem för nu ska jag ta mig till badrummet och borsta tänderna. Ciao for now!

♥ SKRIVET AV Anonym

Hejsan. Du tog en soldusch i juni.. Vart gjorde du det ?

DATUM: 2008-08-17 | TID: 12:39:47
♥ SKRIVET AV Mandy

Svar: Hej :) ja det gjorde jag och det gjorde jag på Hötorgs kliniken

DATUM: 2008-08-17 | TID: 17:13:19
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?