Så var jag hemma och haft en jätte underbar helg
DATUM: 2008-08-24 | TID: 18:11:23 | KATEGORI: Vardag 2008

Fyfan va min kropp inte mår bra. Har sovit ett fåtal timmar inatt och delat på en minimal säng med Katta och Lovisa. Att sova brevid en person som ligger och smaskar i sömnen gör inte hela saken bättre. Men om man inte tänker på våran sovsituation så hade jag en jävligt bra lördag kväll! Var hemma hos Alexander C och hade det jätte roligt med massa trevliga personer. Efter ha ätit frukost och skämt ut oss ett x antal gånger så var det dags att åka hem och det är nu det mest irriterande grejen inträffade.

Vi missade först en buss med en kvart och nästa skulle komma om ca 40 minuter. Jag ville stanna och vänta men Lovisa och Katta  ville gå till en annan buss station där en annan buss går. Så efter ha gått i kanske 15 minuter är vi framme och ser att vi har missat den bussen med bara några få minuter. Nästa buss skulle komma om en timme så vi la oss på vägen. Alltså på sidan. Stekande varmt och vi hade på oss mjukisar och tjocktröja när man egentligen skulle ha kunnat ha shorts och linne. När bussen väl hade kommit så åkte vi till Sumpan och åt på donken. Vilket verkligen behövdes!

Jag och Katta igår påväg hem till Alexander.


♥ SKRIVET AV Tess

sumpan 4-laaaaajf. =D

DATUM: 2008-08-24 | TID: 19:32:08
BLOGG/HEMSIDA: http://tews.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?