Överflöd av bilder ....
DATUM: 2008-08-17 | TID: 18:18:20 | KATEGORI:

Så om 24 timmar fram har jag avklarat första dagen på gymnasiumet. Jag kan knappt finna några ord till mina känslor. Allt bara kastas fram och tillbaka i huvudet. Ena sekunden lung och andra sekunden är jag uppspelad. Nu är det skönt att jag har valt ut mina outfits 3 dagar fram. Efter detta inlägg ska jag snabbt städa mitt rum och sen läsa ut min bok och sedan duscha. Sen är det nog tid för mig att sova. Inte för att jag kommer kunna somna men ja kan ju låtsas som att jag är duktig och lägger mig tidigt.

Morgondagens outfit

Glansig "Jacka" - Gina Tricot
Linne - Gina Tricot
Jeans - Nudie
Skor - Skopunkten
Jacka ( inte med på bilden ) fjällräven
Väska - Longchamp eller Fendi ???





Tisdagens outfit

Kofta - Lyle&Scott
Linne - Gina Tricot
Jeans - Nudie



Dag 3

T-shirt Fashion Against Aids - HM
Glansig "jacka" - Gina Tricot
Jeans - Nudie



♥ SKRIVET AV Anonym

Vart har du köpt den dära jackan,och hur mycket? skit fin! tacksam för svar :)

DATUM: 2008-08-18 | TID: 00:56:22
♥ SKRIVET AV Mandy

Svar till anonym: Jackan är köpt på Naturkompaniet och kostade 1700 kroner:)

DATUM: 2008-08-18 | TID: 06:28:38
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

menar den som är längst ner? hehe :P

DATUM: 2008-08-18 | TID: 12:00:39
♥ SKRIVET AV mandie

Fint mandyhoe :D

DATUM: 2008-08-20 | TID: 20:56:25
BLOGG/HEMSIDA: http://jenninger.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?