Only one week left!
DATUM: 2008-08-11 | TID: 12:11:29 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon!

Sitter i vardagsrummet och fixar lite ny musik till iPoden och väntar på att Lovisa ska komma ut ur duschen. Nu är det en vecka kvar utav sommarlovet vilket känns lite overkligt. På måndag börjar jag. Vilket ger blandade känslor. Men nu ska jag faktiskt ta vara utav den här sista veckan. Började med det igår då jag spenderade min dag först med pappa. Vi åkte till ikea och köpte en ny datastol till honom. Jätte snygg och bekväm. Blev även lunch IKEA. Dom verkar ju aldrig ändra sin meny. Men visst dom har ju jätte god mat.Efter IKEA blev det hem och lämna stolen och så begav vi oss mot stan.Skulle ju köpa min mouli tröja. Fanns bara i vit/rosa vilket också är sjukt snyggt så köpte den. Men så sa Katta att i Vällingby finns det grå kvar. Så idag ska jag,Lovisa och Katta till Vällingby centrum för att se om det finns några grå/rosa kvar.

Efter jag och pappa köpte mouli tröjan åkte han till golfklubben och jag träffade Lovisa. Vi gick in i några affärer och jag köpte ett jätte gulligt linne ifrån Gina Tricot. Blev även en fika på Sandy's då vi planerade vad vi skulle hitta på den kvällen.Tillslut blev det att vi drog hem till David med film och chokladbollar i väskan. Det blev The Messenger. Faktiskt så var det lite små läskig. Ryckte till ibland men inte lika mycket som Lovisa som hoppade till lite här och där. Vid halv 12 var det dags att åka hem till mig och vi somnade nästan på direkten. Men idag ska jag sova hos Lovisa ute på Munsö. Kanske inte blir någon mer inlägg förens imorgon men ska försöka skriva ett ikväll =)

Gårdagens mysoutfit.



♥ SKRIVET AV Tess

kul att du ska softa typ 5 min från mitt landställe, mohaha.

DATUM: 2008-08-11 | TID: 14:49:50
BLOGG/HEMSIDA: http://tews.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

kolla in min nya blogg!

DATUM: 2008-08-11 | TID: 18:48:38
BLOGG/HEMSIDA: http://ptricia.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?