Only a few hours left
DATUM: 2008-08-01 | TID: 08:28:53 | KATEGORI: Vardag 2008

Nu sitter jag på jobbet och om ca 5 timmar slutar jag. Tror jag kommer jobba lite innan jag slutar. Har varit lite dålig med att jobba denna vecka. Vet ni vad jag gjorde igår under mitt arbetspass. Jo jag kollade på The secret Life of an american teenager. Man kan se dom avsnitt som har kommit ut på Youtube. Men då är det avsnitt 1 del 1 del 2 sådär. Så man får klicka sig fram. Men bra kvalitet och jätte bra serie. Kan lägga ut första avsnittet del 1 =) 

Snart ska jag sätta igång med att kolla upp lite saker på ÄHS.Nu sitter jag har vid mitt skrivbord med min resväska bakom mig. Tror att jag har tagit med mig lite för mycket eller jag tror inte jag vet. La i lite extra saker nu på morgonen. Åh nu börjar det pirra i magen. Imorse var det svårt att säga hejdå till pappa. Han kunde inte följa med så han stannar hemma med katterna. Önskar verkligen att han kunde ha följt med. Men han hade redan full bokat på hans schema. 



♥ SKRIVET AV H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

var jobbar du?

DATUM: 2008-08-01 | TID: 09:16:02
BLOGG/HEMSIDA: http://veckomagasinet.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?