Nyshoppat
DATUM: 2008-08-14 | TID: 19:10:20 | KATEGORI: Shopping

Så var man hemma ifrån stan. Var med Katta och så träffade vi Lovisa, Sara och Cecilia. Åt på McDonalds (som vanligt dåra) och kollade runt i olika affärer. Hittade inga jeans ifrån Cheap Monday men därimot så hittade jag ett par svarta nudie jeans som jag köpte hem. Sitter som en smäck. Så nu har jag äntligen hittat ett par svarta jeans nu kan jag nog slänga mina svarta gul&blå jeans. Gillar dom inte så mycket. Ett dåligt köp som jag verkligen ångrar. Men men man lär sig ju utav sina misstag. Ikväll har jag bara tänkt att ta det lugnt. Kanske kolla lite på The secret life of an american teenager. Har två avsnitt som jag inte hunnit kolla på. Så det ska jag nog ta och göra nu =)
 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?