Nu är jag vaken
DATUM: 2008-08-14 | TID: 12:42:41 | KATEGORI: Vardag 2008

Igår natt var en hemsk natt. Jag hade bestämt mig för att försöka fixa en ny design. Med hjälp utav den här sidan. Vilket var till en stor hjälp. Skulle aldrig ha kunnat pyssla ihop denna design utan den sidan. Ja men när jag har hållit på från klockan 00:00 till 03:00 så började allt bli klart tills alllt bara hamnar snett och jag bara kände hur jag inte orkade detta. Men jag kunde inte sluta utan började om helt på nytt! Eftersom jag nu visste vart det mesta skulle vara och så gick det snabbt. Ungefär en och en halv timme. Så blev en sen natt för mig. Men nu känner jag bara att jag behöver en ny header. Min ser så ush ut och sen menyn måste fixas. Men hur jag ska kunna fixa det blir ett mysterium.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?