No, I don't want to be sick!
DATUM: 2008-08-29 | TID: 22:38:51 | KATEGORI: Vardag 2009

Attans, tror Elinore har smittat mig. Känner mig jätte hängig,har ont i halsen och börjar bli täppt i näsan. Hoppas verkligen att jag inte håller på att bli sjuk! Kan absolut inte missa några lektioner. Inte nu i början av läsåret. Det funkar inte. Inte OK. Klockan är inte änns 11 och jag känner mig redo till att sova. Men nej! Det går absolut inte. Ska vara uppe till minst halv 1. Så jag kan vakna i en rimlig tid imorgon helst innan 10 så jag kan se eastenders. Ända planerna vi har imorgon är NRJ in the park så kan bara slappa hela dagen om vi vill. Första gången på dagar,veckor,månader? Vi inte har planerat dagen helt och hållet. Känns så skönt att bara ta dagen som den kommer.

Lovisa fotade våran smarriga choklad millshake som var jätte god!






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?