Nattinatt alla!
DATUM: 2008-08-26 | TID: 23:38:00 | KATEGORI: Vardag 2009

Nu är det dags för mig att sova. Lite senare än vad jag hade tänkt men sånt är livet. Hur jag ska kunna somna med blött hår förstår jag inte för jag blir galen redan nu. Kanske står uppe mitt i natten och fönar håret. Hoppas bara att grannarna inte skulle märka något. Imorgon börjar jag 09:35 men ska gå upp tidigare än vad jag hade tänkt ifall att mitt hår skulle se förjävligt ut så skulle jag hinna föna och platta det. Perfekt!

Juste! Besökar antalet bara växer för varje dag. Idag har jag haft över 95 besökare. Åh vad glad jag känner mig! :)


♥ SKRIVET AV Astronauten

DATUM: 2008-08-26 | TID: 23:42:58
BLOGG/HEMSIDA: http://astronautenochfrank.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?