Någon mer än jag som hatar rubriker ???
DATUM: 2008-08-18 | TID: 21:42:31 | KATEGORI: Vardag 2009

Hade tänkt skriva ett fler tal inlägg innan jag skulle sova men blev inget utav det. Istället har jag duschat och läst igenom alla papper vi fick från skolan. Men kunde knappt läsa har så himla ont i huvudet och har haft det från jag slutade skolan. Blev bara värre och värre för varje timme och nu känns det som att mitt huvud är nära på att explodera. Så nu ska jag torka håret och borsta tänderna. Efter det ska jag försöka sova och imorgon ska jag upp kvart i 8 :) Sköööööööööööönt!

Tomorrow I'm wearing this


♥ SKRIVET AV Anonym

VART HAR DU KÖPT JACKAN!

DATUM: 2008-08-18 | TID: 21:49:56
♥ SKRIVET AV Mandy

Svar till anonym: skulle du ha läst hela mitt inlägg på första inlägget du kommenterade skulle du ha hittat vart jackan kom från.

DATUM: 2008-08-18 | TID: 21:52:25
BLOGG/HEMSIDA: http://maandys.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Anonym

den är från gina tricot ju ...

DATUM: 2008-08-19 | TID: 08:07:17



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?