My beautiful day
DATUM: 2008-08-15 | TID: 21:49:24 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå bloggen!


Sitter förtillfället i vardagsrummet och kollar på film med föräldrarna. Kollar på Hellboy 2, verkar rätt bra så efter jag har bloggat ska jag nog lägga ifrån mig datorn och verkligen kolla på filmen. Ingen dator då för någon timme eller två men ska nog klara av det. Ja, idag har jag varit inne i stan med mamma. Köpte inte så värst mycket endast en brun kofta,ett linne och ett par beiga chinos. Men ska lämna tillbaka chinosen imorgon. Ångrade mitt köp nu när jag kom hem och provade dom en gång till. Not really my style. Fick även en massa böcker utav mamma. Tror det var 5 eller 6 stycken. Så nu ska det läsas för fullt. 

Efter ha ätit lunch på tacobar med mamma så åkte jag till Bromma plan och träffade Katta. Satt på Mc Donalds i över 3 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Åt även middag där för hade en stark känsla att ingen skulle ha lagat mat hemma. Vilket stämde korekt. Nu ska ni få höra på en riktigt pinsam sak. Jo min sko-klack gick av så min högra sko blev jätte hal. Så precis när jag ska kliva på tunnelbanan ramlar jag och skrapar upp knät och mina nylon strumpbyxor går sönder. Folk sitter och stirrar på mig när jag kliver på. Kände att jag var helt röd i ansiktet och småblöder från knät. Snacka om pinsamt. Ibland undrar jag Why me? Why me???????




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?