Lördagen den 9/8
DATUM: 2008-08-10 | TID: 00:05:22 | KATEGORI: Vardag 2008

Äntligen funkar internet som det ska. Sen jag kom hem som var runt 9 så har datan gått extremt seg. Men nu funkar allt som det ska. Som tur är! Kände att jag ville blogga under tiden datan levde i sin egna värld. Jag och mamma kom iallafall iväg idag. Åkte till Skärholmen Centrum och självklart kom jag inte hem tomhänt. Blev 3 inköp idag. Bild kommer! Efter ha varit inne i dom flesta affärerna och hunnit äta så åkte jag och mamma hem och efter en halv timme åkte jag och pappa till Heron City. Såg som sagt Batman - the dark knight. Jätte bra film! Rekomenderar den =) Värd att sitta ner i 2 och en halv timme. Imorgon såska jag försöka tvinga med mig pappa till stan innan jag ska träffa Lovisa. Ska förhoppningsvis köpa mouli tröjan imorgon. Åh så glad jag är! Måste även köpa en kalender tror det blir en rån ordning&reda.





♥ SKRIVET AV Jennifer

Skitsnygga outfits!

DATUM: 2008-08-10 | TID: 18:00:03
BLOGG/HEMSIDA: http://iennifer.blogg.se/
♥ SKRIVET AV p to the a

du har så j*kla snygg stil! :)

DATUM: 2008-08-11 | TID: 19:17:50
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?