Life stinks ..
DATUM: 2008-08-21 | TID: 21:06:55 | KATEGORI: Vardag 2009

Huvudvärken är tillbaka. Förstår inte riktigt varför. Vill bara att det ska sluta göra så fruktansvärt ont. Kan inte koncentrera mig allt känns piss förtillfället. Måste duscha men orkar inte stå upp känner mig helt yr då. Kan bero på huvudvärken.. Imorgon är det fredag. Slutar så sent som 10 i 5. Jag dör. Inga planer heller. Katta och Lovisa vill ni leka med mig? Jag är glad för en sak och det är att antalet besökare är fortfarande runt 80 unika om inte mer beroende vilken dag och hur många inlägg :)


♥ SKRIVET AV Lovisa

Hihi självklart mitt lilla busfrö :$

DATUM: 2008-08-21 | TID: 22:07:11
BLOGG/HEMSIDA: http://lovisakr.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Petra

Jag tror det kan vara spänningshuvudvärk, kanske för att du inte är helt van med skolan än och så när du kommer hem så slappnar du av och då kommer huvudvärken. Min kompis har så men förhoppningsvis går det över, brukar ju göra det när man känner sig "hemma" eller vad man ska säga :)

DATUM: 2008-08-22 | TID: 16:17:52



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?