Last for today
DATUM: 2008-08-10 | TID: 01:28:33 | KATEGORI: Vardag 2008

Slänger in ett sista inlägg innan jag ska krypa ner i sängen och sova. Känns otroligt skönt att få komma tillbaka till min egna säng. I en hel vecka låg jag och frös. Varje natt låg jag med påslakan, tjock filt och överkast.Ändå så frös jag medans mamma endast sov med sitt påslakan. Konstigt. Inte är jag sjuk så beror inte på det heller. Imorgon blir det iallafall stan först med pappa. Så ska sätta på alarmet på 11 så jag hinner duscha och allt det där innan. Nä nu kan jag inte änns hålla upp ögona i två sekunder innan dom stängs. Kanske ett tecken på att jag behöver sova ? Jo jag tror faktiskt det. Så nu är det läggdags för mig.

Cypern =)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?