Jag tänker tillbaks på hur allt började
DATUM: 2008-08-14 | TID: 21:09:05 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallå där!

Har inte hunnit kolla på mitt tv pogram än. Laura ringde så pratade med henne. Saknar den kvinnan som är på dag hockey läger hela veckan, dessutom har hon flyttat ifrån kära Huddinge till Lidingö där dom ska bo i två månader tror jag det är tills deras hus i Väsby är färdig renoverat.Sorgligt väldigt sorgligt för jag kommer fortfarande ihåg första gången jag var hemma hos Laura. Det var på hennes och Mikkis middag i sexan. Hade gått i deras klass i bara någon månad och vi umgicks ju inte så mycket då men ändå blev jag bjuden. Åh så lycklig jag blev. Sprang in på toaletten i skolan för att öppna brevet eftersom den skulle öppnas så ingen annan kunde se. Jag minns kortet så väl och jag minns den kvällen så väl och alla andra dagar vi känt varandra. Vilket är 4 år nu. Fyra underbara år.

Observera bilden är från typ andra dagen i 7an


♥ SKRIVET AV PAULINA.

haha lugnt! :) lägg ut den på blocket! och fin header du har !

DATUM: 2008-08-14 | TID: 21:50:26
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?