I'm so happy!
DATUM: 2008-08-17 | TID: 21:23:38 | KATEGORI: Vardag 2009

Det känns lite som att min blogg växer för varje dag som går. För ungefär en och en halv vecka sen så låg mitt besök antal på ungefär 40-50 besökare per dag och nu senaste veckan har jag 70-80 besökare per dag. Vilket glädjer mig jätte mycket. Älskar att logga in på datan och se att jag har fått nya kommentarer i bloggen. Blir extra peppad till att skriva fler inlägg då.  Ja nog om det så har jag precis läst ut en utav mina nyinköpa böcker. Tillsammans skrivet utav Denise Rudberg. Ska be mamma köpa hem tvåan. Åh den var så bra! Nu ska jag börja läsa Stella och Sebastian, en bok som Lovisa har rekomenderat. Så får lita på henne att den är bra :)

Mina nyinköpa böcker + böcker som jag hittade i Cypern





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?