I'm baaaaaaaaaaack!
DATUM: 2008-08-09 | TID: 12:18:43 | KATEGORI: Vardag 2008

sådär nu är jag hemme från Cypern. Kom hem i natt halv 5. Har haft en underbar vecka tillsammans med mamma. Kommer berätta lite mer om min vecka senare idag eller i veckan. Bilder kommer det bjudas på! Nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar på Värmdö Gymnasium. Fyfan va jag är nervös! Idag har jag och mamma planerat att åka någonstanns och småshoppa. Behöver en kalender,skrivblock och nya KLÄDER. Har inte shoppat på en hel vecka och känner mig helt blö utav det. Har en del saker jag behöver köpa och nu väntar jag på min lön som jag inte vet när det kommer in på kontot ? Not good. Ikväll blir det bio med min kära far och trodligtvis mamma också.Batman - the dark night. Den verkar ju riktigt bra så ska bli kul =)Nä nu måste jag fixa mig så vi snabbt kan åka iväg.

♥ SKRIVET AV Laura

hahaha "Har inte shoppat på en hel vecka och känner mig helt blö utav det."

jag har inte shoppa på en och en halv månad och kolla på mig jag överlever!:P

DATUM: 2008-08-10 | TID: 01:49:05
BLOGG/HEMSIDA: http://typlaura.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?