Idag börjar jag gymnasiumet.
DATUM: 2008-08-18 | TID: 07:24:12 | KATEGORI: Vardag 2008

Godmorgon bloggen!

Nu sitter jag här på min säng och är nästan klar. Har lite saker kvar som att äta frukost,packa väskan och klä på mig. Har tänkt göra det strax innan jag ska åka. Vill inte råka spilla något utav misstag. Det skulle vara så typiskt mig. Så är det kanske en halv timme kvar tills jag ska borsta tänderna. Tiden kommer gå sakta för att reta mig. Jag vill åka iväg nu. Få första dagen avklarat lixom. Var så glad när jag vaknade då jag insåg att jag hade lyckats somna innan 1. I vanligafall när jag ska sova inför en speciell dag har jag jätte svårt att somna och brukar lyckas somna vid 3-4. Vilket inte skulle kunna ha fungerat idag. Men jag är glad att jag iallafall har fått min sömn. En bra start på dagen! Men nu kurrar magen extra mycket. Så nu är det dags för mig att förflytta mig till köket. WISH ME LUCK!


Kan inte förstå. Idag börjar jag första året på gymnasiumet. Jag går från att vara äldst i skolan till yngst. I en helt ny skola också. Värmdö gymnasium here I come!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?