I love Money
DATUM: 2008-08-13 | TID: 23:33:58 | KATEGORI: Vardag 2008

Idag så fick jag min efterlängtade lön utav mamma. Hon fick in alla pengarna igår på sitt konto men tog inte ut dom förens idag. Men nu efter jag har betalat av mina skulder så har jag över 7000 kroner vilket känns jätte bra! Men så kommer det svåra beslutet. Ska jag köpa en ny vinter jacka och då lägga ut runt 5000-6000 kroner eller köpa andra saker? Jag har tänkt sälja min korta Canada Goose jacka för 2000 kroner och om jag då lyckas sälja den ska jag defentift köpa en ny vinterjacka. Trodligtvis blir det en lång Canada Goose jacka i brun. Vilket jag jätte gärna vill ha! Men beslutet är så svårt det handlar ju om så mycket pengar ..

Jag en otroligt sliten Amanda med min lön!


♥ SKRIVET AV PAULINA.

oh lycko dig! hmm.. jag tycker att du ska sälja din och köpa en ny för den(lägga till lite) och handla andra grejer för resten. fin bild btw! :)

DATUM: 2008-08-14 | TID: 21:01:38
BLOGG/HEMSIDA: http://panash.blogg.se/
♥ SKRIVET AV lovisa

jag tycker du ska köpa jackan, du har ju ändå.. tre tusen kronor kvar sen som du kan köpa annat för? :)

DATUM: 2008-08-15 | TID: 19:19:37



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?