I dont know but something have to change
DATUM: 2008-08-14 | TID: 23:58:17 | KATEGORI:

Helt ärligt så tror jag att jag har ett shopping beroende. Jag vill bara åka in till stan på direkten och köpa ännu mer kläder. Så jag nästan kan drunkna i dom. Vill bara slösa massvis med pengar och köpa upp allt. Detta är inte bra verkligen inte. Detta har gått till att jag nästan aldrig har pengar kvar till annat. Jag vet inte vad jag ville få fram med denna text men det känns så konstigt. Ibland kan jag tycka att det är normalt att handla så här mycket och ibland kan jag tycka det är helt crazy. Jag förnekar ofta mitt "beroende" men börjar sakta inse att om jag inte gör något åt saken kommer det leda till något hemskt.

♥ SKRIVET AV Cissi

Hejhej.. det där kan ju vara lite svårt med pengar och så men du borde göra en budget på hur mycket du spenderar pengar och ge resten till någon som kan bevara pengarna... men sen så är det ju så att du är ung, och då köper man ju bara kläder? haha

Så om du inte har viktigare saker att slösa pengar på, t.ex spara pengar till en lägenhet (som man kanske börjar spara när man är 18?) så är det ju okej. Dock så kan föräldrarna ibland bli oroliga ifall man spenderar pengar hela tiden, för det speglar parallellt med hur du kommer att vara i riktiga livet! =) Ville bara säga det här, du behöver inte ta notis om det om du inte vill :) ha det bra

DATUM: 2008-08-15 | TID: 10:10:10



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?