Home now.
DATUM: 2008-08-26 | TID: 21:02:27 | KATEGORI: Vardag 2008

Hallådär!

Hur mår ni ? Jag är trött och har ont i fötterna. Men annars rullar livet på som vanligt. Klassens dag på värmdö var rätt så onödig om man ska säga så. Våra mentorer hade inte riktigt planerat så bra vad vi skulle göra. Spelade kubb en gång och sen satt bara och prata med tjejerna. Var bara där i några få timmar innan vi fick dra oss tillbaka. När jag väl var inne i slussen träffade jag Katta. Kollade runt i affärer och så. Hittade en jätte söt kofta ifrån Gina Tricot som jag väl köpte när jag sen träffade Malin. Då vi var i innestan. Hittade en hel del goa koftor som jag hoppas på ska bli mina snart :) Nä nu ska jag duscha och sen typ sova eller inte höhö. Säger så hela tiden men blir alltid datan innan.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?