Hey!
DATUM: 2008-08-22 | TID: 23:07:29 | KATEGORI: Vardag 2009

Klockan är bara några minuter över 23 och jag funderar på om jag kanske ska gå och lägga mig snart. Har så himla tråkigt och är jätte trött. Måste vila upp mig inför morgondagen. Då smäller det. Big style. Innan jag går och lägger mig ska jag försöka fixa ihop en outfit. Kommer bli svårt men på något sätt ska jag lyckas komma på något. Imorgon ska jag träffa Katta runt 3-4. Tror vi bestämde att jag ska även äta middag där eller nu kanske jag är ute och cyklar. Lite osäker. Katta rätta mig ifall jag har fel! Ska försöka fördriva tiden så jag kan gå och lägga mig över 00 så jag kan sova ut imorgon. Vill inte vakna sådär löjligt tidigt. Men iförsig då kan jag ju se Eastenders som börjar 10. Ett svårt val..





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?