Hey people!
DATUM: 2008-08-23 | TID: 14:27:25 | KATEGORI: Vardag 2009

Precis kollat klart på ett avsnitt utav The secret life of an american teenager. Väntar nu på att det nionde avsnittet ska komma ut så jag kan lagga hem det. Ska snart fixa håret lite och sen vänta tills Katta ringer så jag kan åka och träffa henne. Sen gäller det att fixa sig tills ikväll så kör med en sminkfri dag och hoppas att jag inte ser någon på vägen till bromma plan. Men ett par extra stora solglasögona ska på under färden haha. Nä nu måste jag packa min väska och fixa håret. Ciao for now!


♥ SKRIVET AV jenny

ååh jag älskar the secret life of the american teenager, jag har sätt alla åtta och väntar precis som du på det nionde avsnittet, så bra!

DATUM: 2008-08-23 | TID: 23:29:48
BLOGG/HEMSIDA: http://jennytherese.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?