Hey !
DATUM: 2008-08-26 | TID: 09:14:32 | KATEGORI: Vardag 2008

Morsning Korsning!

Kunde inte låta bli jag tvättade mitt hår iallafall. Det kändes inte fräscht. Så nu sitter jag i min säng med härligt nytvättat hår. Me love! Det är något jag verkligen inte klarar av att gå runt med och det är ofräscht hår. Har blivit så att jag måste tvätta håret varje dag annars känns det så fettigt. Även så andvänder jag väldigt sällan hårprodukter som hårsprej eller något liknande. Bara någon gång ibland. Snart ska jag sminka mig och sen äta frukost. Sen är det nog dags att dra sig till bussen och sen åka mot Grisslinge där vi har klassens dag. Efter skolan ska jag träffa Malin. Så nästa uppdateringen blir ikväll :)

Igår var jag bara tvungen att ta kort på Ella's underbara hår! Tänkt om man hade så långt och tjockt hår.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?