Hello everybody
DATUM: 2008-08-20 | TID: 17:57:58 | KATEGORI: Vardag 2008

Fan min huvudvärk verkar aldrig vilja gå över. För varje dag efter skolan får jag jätte ont i huvudet igen. Mår riktigt illa! Börjar undra vad det egentligen kan bero på. Idag började vi med våra riktiga lektioner och hittills har vi bara kill lärare. Men dom verkar faktiskt riktigt bra. Blev jätte glad när min Företags ekonomi lärare sa att han inte tror på läxor :) precis som en lärare jag hade i Balingsnäs.

Fast vi började inte att jobba utan gick igenom årsplanen och allt som hör till det. Så kommer nästan hela veckan se ut. Blev lite stressigt inför att välja vad vi skulle äta till lunch men till slut blev det coffehouse by geroge. Åt en jätte god skagenmacka! Kostade 49 kroner. Nä nu måste jag börja städa mitt rum. Det är i desperatbehov utav att städas och damsugas.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?