Hello dear friends!
DATUM: 2008-08-17 | TID: 17:10:36 | KATEGORI: Vardag 2008

Så är jag återigen hemma. Blev istället lunch på Hard Rock eftersom vi skulle innan till en golfbutik där mamma och pappa shoppade vilt och ett besök på JC där jag köpte mina nudie jeans. Sen därefter blev det lunch. Helt nöjd med maten men den är betydligt bättre i USA. Under lunchen pratade jag och pappa om en ny höstjacka åt mig. Jag ville ha en från Fjällräven. En vind/täck jacka. Jätte fin och enkel. Inte så speciel märkvärdig så men jag gillar den. Så när vi ska gå till bilen så går vi förbi naturkompaniet så går in dit och hittar min jacka. Pappa var så snäll och köpte den =) Innan vi skulle åka hemåt blev det ett besök på Media Market. Mamma skulle ha ett par nya hörlurar och så blev det ett par småsaker. Och nu är jag äntligen hemma och ska snart plocka ur disken ur diskmaskinen och sen försöka komma på en outfit till imorgon. Börjar ju få lite småpanik. Ska ta bussen som kommer till mig runt 3 minuter över 8. Så upp klockan halv 7 och börja fixa sig. Duscha och sånt ska jag göra ikväll.

Samma modell som den svarta jackan men samma färg som den gröna =)

 

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?